گزارش کارآموزی کامپیوتر؛ آموزش و ساخت پورتال

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

توضیحات:

گزارش کارآموزی کامپیوتر؛ آموزش و ساخت پورتال، در قالب فایل word و در حجم 36 صفحه.

 

مقدمه:

بهبود و ايجاد اصلاحات در اداره حکومت ها و بخش دولتي موضوعي اساسي در دنياي تجارت امروزاست. لزوم پاسخ گويي به تغييرات ناشي از جهاني شدن، امور اقتصادي و تجارت جهاني، گسترش جوامع و انتظارات مشتريان به ويژهً با پيشرفت هاي دو دهة ي اخير در زمينه فناوري اطلاعات، روندي تکاملي در کشورهاي مختلف پاگرفته است. سرعت اين تغيير و تکامل در کشورهاي مختلف متفاوت است. اين تکامل دربرگيرنده طيف وسيعي از اهداف و چشم اندازها جهت بهبود عملکرد دولت ها در زمينه هاي قوانين و مقررات، شفافيت در اداره حکومت ها، سازندگي و مشارکت عمومي است.

پيشرفتهاي انجام گرفته در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT)، در راستاي جامعه اطلاعات تغييرات زيادي در انتظارات شهروندان، ساختار سازمان ها، فرهنگ، علوم و فرآيندهاي کاري ايجاد نموده است. دولت ها به دنبال به کارگيري ابزارها و راهکارهاي مبتني بر (ICT) جهت پاسخگوئي به نياز شهروندان هستند.

تاثير دولت الکترونيکي به طور ساده اداره بهتر کشور با افزايش بازدهي سياست هاي دولت، ارتقاء سرعت و کيفيت خدمات دولتي، تعاملات بيشتر با شهروندان و افزايش بهره وري کليه فرآبندهاي دولتي است.

حال دولت الکترونيکي يکي از مهم ترين محورهاي کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در دنيا است. اين اهميت در کشور ما که دولت بزرگ ترين بنگاه اقتصادي و نهاد فرهنگي است، به مراتب بيشتر است. در تعريف دولت الکترونيکي مي توان گفت که: دولت الکترونيکي به معناي به کارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در بخش هاي مختلف دولت، به منظور افزايش بهره وري و ارتقا سطح خدمات رساني است.

پورتال  چیست؟

عبارت پورتال به معنى درگاه و در مى باشد. درحقیقت وظيفه يك سايت پرتال جمع آورى اطلاعات از منابع مختلف و ايجاد يك درگاه واحد براى دسترسى به كتابخانه اى از اطلاعات و خدمات دسته بندى و اختصاصى شده مى باشد . پرتال ها با اين هدف ايجاد

مى شوند كه كاربران اينترنت بتوانند گردش خود را در اينترنت از طريق يك مدخل مدرن و ساختيافته شروع نموده و هر موقع كه اراده كنند بدون هيچ مشكلى به نقطه شروع بازگردند .

 

فهرست مطالب:

فصل اول

آشنایی با محیط کار

فصل دوم

مقدمه

پرتال چیست؟

تاریخچه پرتال

جنبه های کار کردی یک پرتال

معماری پرتال

مزایای پرتال سازمانی؟

تفاوت پرتال سازمانی با وب سایت؟

مردم به پرتال اعتماد ندارند

منابع

 

این فایل کاملا ویرایش شده و شامل فایلهای جداگانه : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت word در اختیار شما قرار می گیرد.

دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 20057 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:38 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده استفاده دانشجویان رشته های کامپیوتر و IT


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش