ترجمه کتاب لذت آموزش سگ نوشته کایرا ساندنس

دسته بندي : علوم پزشکی » دامپزشکی
توضیحات:
ترجمه کتاب لذت آموزش سگ نوشته کایرا ساندنس، در قالب فایل pdf.

کتاب حاظر مجموعه ای شامل 30 درس آموزشی و تعداد بسیار زیادی از تصاویر رنگی می باشد؛ ترجمه ی این کتاب ارزشمند توسط دکتر دامپزشک انجام گرفته است.

آیا آماده اید که یکنواختی زندگی روزمره را کنار بگذارید و مشتاقانه مسیر یادگیری را آغاز کنید؟ پس بگذارید این کار را انجام دهیم!

این کتاب به گونه ای که برای شما و سگتان جالب باشد، راهنمای شما در روند آموزش سگتان خواهد بود؛ و ازآنجاییکه سرگرم کننده است، پایبندی با آن آسان خواهد بود. این کتاب دانش و دستورالعمل های لازم را به شما میدهد تا بتوانید آموزشی موفق و بدون ناامیدی داشته باشید. مفاهیم به روشنی، سریع و ساده برای شما توضیح داده خواهد شد. شما با یادگیری مهارتی جدید و ساخت یکزندگی بهتر برای سگتان، ارتباطی جدید با سگی که عضوی از خانواده تان است پیدا خواهید کرد.

اینکه شما یک آموزش دهنده تازه کار هستید که تازه شروع به کارکرده یا اینکه یک مربی در سطح متوسط هستید که به صورت بصری آموزش میبیند و اکنون به دنبال آموزشی آکادمیک است، این کتاب مناسب شماست. برای شما مربیان خبره نیز این کتاب میتواند فرصتی فراهم کند تا در تلاش برای دستیابی به هدفه ی عالی تر قدم بردارید و از انجام این کار لذت ببرید!
دسته بندی: علوم پزشکی » دامپزشکی

تعداد مشاهده: 6328 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 181

حجم فایل:10,265 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پی دی اف

  • گالری تصاویر :