پاورپوینت روانشناسی رنگها در تبلیغات

دسته بندي : علوم انسانی » هنر و گرافیک
توضیحات:
پاورپوینت روانشناسی رنگها در تبلیغات، در 27 اسلاید.

بخشی از متن
تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست.
آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد.
رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

در این فایل مطالب زیر آشنا خواهید شد:
تعریف رنگ
روانشناسی رنگ سفید
روانشناسی رنگ مشکی
روانشناسی رنگ قرمز
روانشناسی رنگ سبز
روانشناسی رنگ نارنجی
و ...
دسته بندی: علوم انسانی » هنر و گرافیک

تعداد مشاهده: 11631 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:1,430 کیلوبایت

 قیمت: 23,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاور پوینت